Afsluttende E-turnering
21.10.2023 kl. 07.00 - 21.10.2023 kl. 16.00

Billedresultat for dch logo

DcH Nibe

indbyder hermed til afsluttende del af Eliteturneringen

lørdag den 21. oktober 2023

Sted:  DcH Nibe, Høje Nibe 42, 9240 Nibe.

Tilmelding: foregår online.

Sidste frist for tilmelding: 7.10.23

Kontaktperson: Hanne Sten Hansen

Email: oestergaard14@hotmail.com

Indskrivning: fra kl. 07.00

Lodtrækning og orientering: kl. 07.45.

Konkurrencestart: Kl. 08.00 for spor, rundering og feltsøg. Kl. 08.15 for lydighed.

Forplejning: kantinen er åben fra kl. 07.00 –  maden skal bestilles forud.

Parkering: Nedenfor lydighedsbanerne, Der vil være skiltet.

Løbske tæver: skal meddeles til Hanne Sten Hansen. Parkering ved Nibe Svømmebad. Skovbrynet 33, 9240 Nibe. HER SKAL DE OGSÅ LUFTES.  DcH Nibes klubhus ligger lige ovenfor, så undlad venligst at gå op af trapperne, før Jeres hund skal på lydighedsbanen.

Aftenens arrangement: Jonas og jeg håber på, at vi kan være klar til at byde Jer til bords kl. 18. Vi er så heldige, at den ene af klubbens fantastiske kokke har sammensat ikke mindre end en "gourmet" middag, som består af følgende:

Forret: Dampet torskeloins serveret med krydderurter, sprød bacon, sauce verte og brød.

Hovedret: Filet af Himmerlandskvæg marineret i Thetis-honey alene fra Nibe Bryghus serveret med små kartofler, årstidens grønt og sauce bordelaise.

Dessert: Champagnemouse med sæd rabarberkompot i chokolade kugle serveret med bær og frugt.

Drikkevarer: kan købes på stedet.

Vi glæder os til at se Jer.

Jonas Kristensen og Hanne Sten Hansen /konkurrenceudvalget